14 Kasım 2009 Cumartesi

Dokunmasın Kirli Aydınlıklar Karanlığına



Karanlığın içinde narı nur bilip avunanlar mı zavallı;

karanlıkta nuru arayanlar mı gayretkeş?!

Bilmek mi acı veriyor, yoksa bilmeden yürümek mi?


•••


Kapansın ışıklar!

Sahte değiller mi zaten?..

Kalmalıyım karanlıkta, vurmasınlar yüzüme sahteliği/mi..

Kapansın ki en koyu halinle göreyim seni ey gece!..

Dokunmasın kirli aydınlıklar karanlığına..

En bakir siyahlığınla doğ gönlüme!

Öyle doğ ki sana zıtlığımla göreyim pür-kusur halimi..

Ey aşıkların gündüzü!

Neden yanlış anlattılar seni bana, neden korkuttular senden daha küçük bir kızken?

Neden yalancı bir ışıkla söndürdük seni her gelişinde?

Ay ışığından korktuk biz..

Çekiverdik perdeleri, sahte ışıklar şeffaflaştırmasın kirli yüzlerimizi diye..

Ya da karanlığın korkuttu senden daha kara ruhlarımızı?..

Anlatmandan korktuk herşeyi, ya bilirsek olanları?

Süslüyoruz bak sahte ışıkları..

Lüks avizeler icat ettiler!

Seni söndürmeye çalışıyorlar ey gece!


•••


Işığını yakmanı bekliyorum ey gece..
Senden sonra doğmayı bekliyorum..
Şimdi öyle bir doğ ki;
"Şafaklar gecenin en koyu anında sökün etsin."
Şafak GÖKDAĞ

3 yorum:

  1. Yeni mekanımız Hayırlı olsun ;)

    Bu arada fon mzüiini buldum!!! video paylaşım sitesine yükledim oradan ulaşabilirsin :)(:

    YanıtlaSil
  2. Allah'ım! Onun, Senin katındaki sırrı ve onun Sana olan mânevî yakınlığı hürmetine korkumu emniyete çevir, hatâlarımı sil, hüzün ve hırsımı gider, benim destekçim ol; beni benden alıp Kendine götür, yaklaştır; benliğimden geçmeyi bana nasip et, beni nefsime meftun ve hislerimle perdelenmiş kılma; bana her gizli sırrı aç.
    Yâ Hayyü, yâ Kayyûm! Yâ Hayyü, yâ Kayyûm! Yâ Hayyü yâ Kayyûm! Bana merhamet et, arkadaşlarıma merhamet et, ehl-i İmân ve Kur'ân'a merhamet et. Duâmızı kabul buyur, ey merhamet edenlerin en merhametlisi ve ey kerem sahiplerinden daha çok kerem sahibi Allah'ım!
    Duâları, "Ezelden ebede her türlü hamd ve övgü, şükür ve minnet, âlemlerin Rabbi olan Allah'a mahsustur" sözleriyle sona erer. (Yûnus Sûresi: 10.)
    Amin!
    selam ve dua ile nurşafak kardeşcik

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz Ahmed Abi ve Esma Abla :) yalnız bırakmadığınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil