8 Ocak 2013 Salı



"dileklerinizi farz namazlarınızın üstüne yazın."

Abdullah İbn Mesud (r.a)

5 yorum:

  1. Merhabalar Türabi, Hoş Geldiniz!

    Uzun zaman oldu ve blog sayfanızdan hiç haber alamamıştım. Ben de tabi Türabi şu anda dersleriyle haşır neşirdir diye aklımdan geçiriyordum. Bloğuma yaptığınız ziyaret ve yorumlar için, öyle çok memnun oldum ve sevindim ki, bu kadar uzun aradan sonra sesinizi duyduğuma da tabi. Hep böyle iyi ve güzel haberlerinizi bekliyorum.

    Abdullah İbn Mesud (r.a) "dileklerinizi farz namazlarınızın üstüne yazın." söyleminin üzerinde de epeyce düşündüm. Bu güzel ve yararlı paylaşımınız için teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla.



    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,aslında daha fazla gelip, ilgilenmek istiyorum recep abi. blogların yeri gerçekten bambaşka... ben de çok özlemişim buraları...

      Abdullah ibn Mes'ud'un sözünden anladığım, duaların farz namazların ardından yapıldığında makbul oluşuyla ilgili... farklı yorumlar vardır belki, öğrenmeye çalışırım inşaallah..

      siz de Allah'a emanet olun...

      Sil
  2. Merhabalar Türabi,

    Abdullah İbn Mesud (r.a) Tam olarak ne demek istiyor?

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil