17 Aralık 2009 Perşembe

U/Yan


Içimde dedikodu yapmaktalar vehim mahallesi sakinleri..Ihtimaller bir öyle bir böyle ikiyüzlü olsa da, benim gönlümün gözbebegi iyiliklerini görmekte nihayetinde.. Sevgiden, sevginden, sevgimden.. Ugultulu sesler nahostur. Kesilince anlarsın sükutun altın degerini. Bende gümüsi sözler. Susarsam kaç ayar altın olacagım..? Ugultu degil sesim? Sessiz sedalarım, sesli kılıyor sesimi.. Bırakmıyorum umutların pesini... Elem degil mi bana kalan, derinlerin peşini?

Sıçrayarak geçiyor gibi görünsemde bir ayagım batıyor. Battıkça anlayabiliyorum çevik degilim. Her mekanda acizlik dersi.. Güçlü gibi görünenler yalancı, güç yalan; beşere ait olan. "Ne o! Aciz yaslar mı gözlerine dolan?" Sen istemesende seni saran, mevhum makamından seni al asagı edip bagrına basan, topraga dönmeye niyetimiz. Ameller niyetlere göreyse, nedir bu hengamemiz..? Nedir bu topraktan gafletimiz..? Niyeti mi bozduk yoksa, amellere bakılırsa..! Belki sandık, ama yanıldık..

Uyan! Yanmadan evvel yan..! Yan ve yanmaya dayan..

Şafak GÖKDAĞ
~ ♣~
Türabi
On/Agustos/ 2 sıfır sıfır 9





6 yorum:

  1. uyanmalı...
    yanmadan evvel yanmalı...

    ''uyan ey gözlerim, gafletten uyan!''

    YanıtlaSil
  2. yan ve yanmaya dayan
    yanacağımız yeri bir bilsek buna ne güç kalır ne takat..

    YanıtlaSil
  3. Efendim, merhabalar. Kaç gündür senin bu U/yan yazını tıklıyorum ve "böyle bir blog yok" mesajıyla tekrar tıklamayı yaptığım yere dönüyorum. Bu gün de yani şu anda yorumuz yazdığım 21/12/2009 saat:00:27 de tekrar denedim ve bu sefer bloğu görüntüledi ben de hemen yorumu tıklayarak yorum penceresini açtım ve yorumu yazıyorum. Tabi bu aksaklığın sebebi neydi henüz anlayamadım.
    Yazından şu son paragrafı alarak ben de yorumuma ilave etmek istedim.

    "Ameller niyetlere göreyse, nedir bu hengamemiz..? Nedir bu topraktan gafletimiz..? Niyeti mi bozduk yoksa, amellere bakılırsa..! Belki sandık, ama yanıldık..

    Uyan! Yanmadan evvel yan..! Yan ve yanmaya dayan.."

    Önce bu yazıyı hazırlayan ve bize paylaşıma açan kalemine, emeğine, yüreğine ve gönlüne sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Evet amellerimiz niyetlerimize göreyse, bu hengame niye? Yoksa, niyetimizi mi bozduk?

    Ölüm kapımızı çalmadan ve son pişmanlığın fayda vermeyeceği zamana yakalanmadan uyanmalıyız ve cehennemde yanmadan evvel bu dünyanın cehenneminde ateşi tadmalı ve gözümüzün önüne bakmalıyız.

    Selam ve saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Şafakcığım, ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim. Sana zihin açıklığı ve başarılar dilerim. İnşallah başarır ve muvaffak olursun . Allah yar ve yardımcın olsun. Allah'a emanet ol. Ben buralardayım, aynen bildiğin gibi geziniyorum işte!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Bu yazını da önceden okumuştuk sanırım..yoksa yanılıyor muyum? :S
    inş. uyanmak nasip olur...inş.

    YanıtlaSil
  6. Evet Kelebeğim (: yanılmıyosun, yeni yazılar çıkmıyo bu ara benden..Hayırlısı olsun..
    Amiin,amin..

    YanıtlaSil